سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سایت های طراحی لوگو لوگووین

نظر

1- پای صورتی

اگر متوجه شدید که کف پاهایتان نازک و چروک شده‌اند، توصیه می‌کنیم حتما آزمایش خون بدهید تا میزان قند خونتان مشخص شود. این رنگ ممکن است نشانه‌ی مشکلات سوخت و ساز بدن همچون دیابت باشد.

 

2- احساس در آغوش گرفته شدن

اگر احساس کردید کسی کمر یا پاهایتان را بغل کرده و فشار می‌دهد باید حتما چندین آزمایش بدهید که مطمئن شوید به تصلب (سفت شدن) بافت‌ها مبتلا نشده‌اید.

تصلب چندگانه بافت‌ها نوعی بیماری میلین‌زدا در دستگاه عصبی است که در آن غلاف میلین یاخته‌های عصبی آسیب می‌بیند. این آسیب، رسانایی پیام‌ها را در اعصاب مختل می‌کند. در نتیجه بیمار در احساس، حرکت، شناخت، یا دیگر کارکردهای وابسته به اعصاب با مشکل مواجه خواهد شد.

 

3- ریختن ابروها

اگر احساس می‌کنید ابروهایتان نازک شده و می‌ریزد، حتما باید آزمایش تیروئید بدهید. 

 

4- ورم پاها

آماس پا می‌تواند نشانه آرتروز پسوریازیس باشد.

 

5- از دست دادن اشتها

6- خارش پوست

 

7- تنگی نفس در فضای بسته

 داشتن حالت خفگی و تنگی نفس در فضای بسته می‌تواند نشانه نارسایی قلب باشد.

 

8- سرمایی بودن شدید

 این نشانه‌ی کم‌کاری غده تیروئید است.

 

 

9- جنون دزدی

اگر به‌طور ناگهانی دوست دارید قوانین را زیر پا گذاشته و چیزی را از مغازه بدزدید – بدون اینکه مشکل مالی داشته باشید ممکن است به زوال عقل مبتلا شده باشید

 

 

10- تغییر حالت ناخن‌ها

اگر متوجه شدید که ناخن‌های دست شما پهن و ضخیم شده‌اند، ممکن است مشکل قلبی پیدا کرده باشید. البته توجه داشته باشید که این تغییر شکل به‌خودی‌خود بیماری محسوب نمی‌شود و فقط ممکن است نشانه بروز یک بیماری در بدن باشد. برای این منظور لازم است یک چک‌آپ کامل از بدن خود داشته باشید.